Avaluació de mindfulnens, què en pensen els alumnes de 2n d’ESO de quatre instituts de Badia i Cerdanyola del Vallès.Dins del projecte Comenius Regio : Facing Yoth Unemployment from its very beginning s’ha estat oferint mindfulness
a 56 alumnes de 2n d’ESO de quatre Instituts de Badia del Vallès i Cerdanyola del Vallès (Institut Federica Montseny, Institut Badia del Vallès, Institut Jaume Mimó, Institut Banús).
També s’ha portat l’experiència al professorat d’aquests alumnes.
Els resultats han estat molt positius:
a 56 alumnes de 2n d’ESO de quatre Instituts de Badia del Vallès i Cerdanyola del Vallès (Institut Federica Montseny, Institut Badia del Vallès, Institut Jaume Mimó, Institut Banús).
També s’ha portat l’experiència al professorat d’aquests alumnes.
Els resultats han estat molt positius:
- El 71,5% de l’alumnat expressa que li agradaria continuar realitzant l’experiència de Mindfulness
- La valoració global que l’alumnat participant dóna a l’experiència és d’un 7,24
- El 48,5% valoren que utilitzaran aquesta experiència per a concentrar-se a l’hora d’estudiar i fer els deures
- El 60% considera que ho faran servir per calmar-se i relaxar-se en la seva vida quotidiana
- El 42,86% creuen que els serà útil per a gestionar les seves emocions
- Al voltant del 25% pensen que ha millorat la seva capacitat per fer front a les situacions de tristesa, per a poder estar més connectat al moment present i per afrontar millor les situacions d’estrès
Les opinions de l’alumnat participant al ser preguntats per quines coses canviarien comenten que:
- “M’ha molat molt. M’agradaria que durés més”.
- “Canviaria la mera ira quan no em feixa fer alguna cosa”.
- “Res m’ha agradat així, el midnfulness m’ha ajudat molt”
- “M’ha agradat molt i ho aprofitaré”
- “Ha sigut una bona experiència aprendre mindfulness”.
- “Crec que algunes coses em serviran en un futur pròxim.”